Koszyk
Kwota: 8,99 zł
Jeżeli chcesz nabywać doświadczenie w firmie z wieloletnią praktyką, to dobrze trafiłeś!
Wejdź w zakładkę z naszymi ofertami pracy zapoznaj się z interesującymi Cię ogłoszeniami rekrutacyjnymi, wyślij nam swoje CV i złóż aplikacje.
Gdy Twoje CV dotrze do nas, pracownicy Działu HR dokładnie je przeanalizują, a następnie podejmą opisane niżej kroki w przypadku większości stanowisk, na które rekrutujemy.
Z wybranymi kandydatami kontaktujemy się telefonicznie. Podczas rozmowy pytamy o Twoje doświadczenie i powody aplikowania do naszej firmy.
Rozmowa prowadzona jest przez przedstawiciela działu HR lub kierownika działu, do którego aplikujesz. Podczas konwersacji weryfikujemy Twoje kompetencje do pracy na wybranym stanowisku.
Dodatkowa rozmowa może zostać przeprowadzona z Dyrektorem Handlowym lub Prezesem Zarządu.
Na tym etapie zapraszamy Cię do współpracy z nami lub informujemy, że nie wybraliśmy Ciebie. Każdy zaproszony kandydat zawsze otrzymuje od nas informację zwrotną!
Informacje dodatkowe: